Vanuit onze kernwaarden Samen Leren Geloven Groeien, geven wij vorm aan eigentijds onderwijs. We zijn een veilige school met veel structuur en er is persoonlijke aandacht voor ieder kind.

Onze school heeft ongeveer 110 leerlingen en is gesitueerd in Waddinxveen-Noord, in de buurt van het station, in een modern, ruim en licht gebouw aan de Jacob Catslaan. De hoofdingang wordt gebruikt door de bovenbouwleerlingen, de opvang en de kleuters hebben een eigen ingang. U kunt parkeren in de omgeving van de school. De kinderen komen elke dag zoveel mogelijk op de fiets.

We hebben oog voor de natuur in onze lessen, we hebben een natuurplein en samenwerking met de Moes-Tuin van Care for family. We werken samen met de bibliotheek de Groene Venen. We hebben een vakdocent voor de lessen lichamelijke opvoeding, op de maandagen worden deze lessen gegeven.

Schooltijden (continuerooster)

Groep 1/2 Groep 3-8
maandag en dinsdag 08.30-14.30 08.30-14.30
woensdag vrij 08.30-12.30
donderdag en vrijdag 08.30-14.30 08.30-14.30

• ouders/verzorgers brengen ‘s morgens hun kinderen op het schoolplein
  • fietsen worden in het fietsenrek geplaatst (of tussen de houders)
  • kinderen van groep 3-8 gaan door de grote voordeur, kinderen van groep 1/2 door de kleuterdeur bij de kinderopvang
  • kinderen van groep 1/2 nemen in de kleuterhal afscheid van hun ouders
  • ‘s middags wachten ouders/verzorgers op het schoolplein.
  • kinderen van groep 1/2 worden bij de juf of onderwijsassistent opgehaald